Общи условия за ползване на интернет магазин „http://winnis.bg/“

Използването на този сайт и регистрирането на поръчка чрез него се счита за съгласие с посочените условия. Ако НЕ ПРИЕМАТЕ тези условия, моля не използвайте този уеб сайт. „http://winnis.bg/“ си запазва правото да променя условията по всяко време без предварително известие, като променените условия бъдат публикувани в сайта.

Общи условия

„http://winnis.bg/“ е уебсайт за електронна търговия – за продажба и доставка на публикуваните в него стоки от името на „http://winnis.bg/“;

Публикуването на този сайт има смисъл на публична покана за сключването на търговска сделка за покупка на артикули online от „http://winnis.bg/“;

„http://winnis.bg/“ чрез „http://winnis.bg/“ има право да променя цените на предлаганите стоки по собствена преценка без предварително уведомяване. Потребителят е длъжен да заплати цената, която е била актуална по време на заявката и потвърждението на желаната стока. Съобщението за намаление на цените става с поставяне на новата цена под старата, като старата е задраскана;

При липса на складова наличност от заявената стока „http://winnis.bg/“ чрез „http://winnis.bg/“ уведомява Клиента за изчерпването й чрез изпращане на съобщение до посочения от Клиента електронен адрес, в рамките на един работен ден след получаване на заявлението за покупка;

При посочени неверен или сгрешен адрес, лице за контакти и/или телефон при подаване на заявката „http://winnis.bg/“, чрез „http://winnis.bg/“, не е обвързан от каквото и да е задължение за изпълнение на поръчката;

Договорът с Клиента се счита за сключен след приемане от „http://winnis.bg/“ чрез „http://winnis.bg/“ на заявлението за покупка попълнено правилно и потвърдено от Клиента на посочения електронен адрес;

„http://winnis.bg/“ чрез „http://winnis.bg/“ се задължава след получаване и потвърждение на заявлението от Клиента, да му достави желаната стока;

Всички обявени цени са в български лева с включен ДДС.

Отказ за получаване на поръчана и доставена стока

1. Клиент, поръчал стока през електронния магазин и получил същата по пощата, с куриер, или друг вид транспорт, има право да откаже получаването на поръчката, или част от нея след като вече тя му е доставена, само в един от следните случаи:

– при транспортирането стоката или нейната опаковка са повредени;

– доставената стока явно не съответсва на поръчаната от клиента;

– цената не съответства на първоначално оферирата;

– при условията на чл.69, ал.3 от ЗЗППТ;

– рекламации по гореизброените пунктове се извършват само в момента на доставката.

2. Извън изброените случаи, клиентът няма право да откаже получаването и заплащането на поръчаната от него стока. В противен случай той дължи заплащане на извършените разходи за доставка до него и връщане на стоката обратно на доставчика.

Рекламации се приемат, както следва:

1. В 7-дневен срок от получаването на стоката при условие, че бъдат посочени писмено основателни причини за това и се подпише декларация, удостоверяваща, че стоката се намира във вида, в който е получена, без да е била ползвана и е с ненарушена оригинална опаковка.

2. Когато доставената стока е с гаранция, предложена от производителя/вносителя й и клиентът е редовно снабден с гаранционна карта, където са посочени адреси и телефони на гаранционните сервизи, той се обръща директно към посочените сервизи или пунктове.

Отказване или промяна на поръчка

Ако искате да откажете направена вече поръчка, някой от продуктите в нея, или да замените даден продукт, обадете се по телефона възможно най-бързо, за да ни уведомите. Необходимо е да ни кажете номера на вашата поръчка, за която искате корекция.

1.Всички стоки предлагани от „http://winnis.bg/“ са нови. Всеки продукт е с изрично указан гаранционен срок.

2.“http://winnis.bg/“ гарантира, че към момента на изпращане продуктът няма недостатъци, които да намалят стойността му или годността му за обичайна употреба.

3.Веднага след пристигането на доставката, но не по-късно от 3 (три) дни, клиентът следва да провери дали тя е пълна и дали доставените артикули имат някакви недостатъци.

4.В случай на отчетени недостатъци при получаване на стоката, клиентът следва да уведоми незабавно за вида и количеството им.

5.Гаранционният срок започва да тече от момента на изпращането на пратката.

6.Гаранция не се изпълнява за дефекти, причинени от нецелесъобразно използване на продукта, наднормено натоварване или употреба в разрез с предписанията в гаранцията и техническите характеристики на стоката

Доставка

Уважаеми клиенти,

ПОТВЪРЖДАВАНЕ НА ПОРЪЧКАТА И СРОК НА ДОСТАВКАТА:За поръчки, направени до 14:00 часа през работен ден, ще получите потвърждение и срок за доставка в рамките на същия ден.

Поръчки направени след 14:00 часа или в почивен ден се обработват и потвърждават на следващия работен ден.

Закупените продукти ще бъдат доставени на попълнения от клиента във формата за поръчка адрес. Клиентите ни ще бъдат допълнително уведомени за наличността отслужител на „http://winnis.bg/“, с когото могат да уговорят подходящо време за доставка.

Срокът за доставка за територията на цяла България, след потвърждаване на поръчката, е краят на следващия работен ден. За населени места, които куриерът посещава по график, срокът може да бъде удължен с от 2 до 3 дни.

Срокът е посочен единствено с цел информация и ако не бъде спазен, това не представлява основание за предявяване на претенции за обезщетение, намаление на цената или анулиране на поръчката.

Доставката включва поръчаната стока, фактура за юридическите лица, касова бележка при плащане в брой или с наложен платеж и опаковка на продуктите.

В случай на липса на получател на посочения адреса, куриерът ще се свърже с вас по телефона, за да уговори второ посещение на същия адрес. В този случай не се допуска смяна на адреса за доставка.

 

ЗАЩИТА НА ЛИЧНИ ДАННИ: За да поръчате пордукт от нас, не е нужно да предоставяте данни от кредитна или дебитна карта, както и каквато и да е друга подобна информация. Необходими са единствено данните ви за извършване на доставка, както и тези за оформянето на плащането и условията за рекламация.

РЕКЛАМАЦИЯ: Рекламация се предявява в случаите, когато доставената стока явно не съотетства на заявената такава и това може да се установи чрез обикновения и преглед; когато стоката е повредена по време на транспортирането; рекламации след получаването на стоките се извършват съгласно общите условия.

Плащане

Всички цени в магазина са в български лева и имат начислен данък добавена стойност!

При нас може да използвате следните методи за плащане:

1:Наложен платеж при доставка с куриер.

Плащането се осъществява в БРОЙ на куриера, който ще достави поръчаната от Вас стока. Заплащате само крайната стойност на вашата поръчка в сайта без допълнителни такси. Можете да проверите тази стойност в е-мейла, който Ви изпращаме като потвърждение на поръчката и да приготвите предварително нужната сума

2: Електронно плащане чрез Paypal.
Плащането се извършва през системата на PayPal със съществуващ профил или кредитна карта. Препраща към страницата на PayPal за да извършите онлайн плащане с Вашия акаунт в системата на PayPal. Повече за начините за плащане и услугите на PayPal може да научите на официалният сайт на PayPal. Обърнете внимание, че за да ползвате този начин на плащане е необходимо да имате акаунт в PayPal. Ако нямате е необходимо да си създадете такъв в сайта на PayPal. Регистрацията в PayPal позволява да използвате регистрираните в системата карти за плащане в много световно известни интернет сайтове. Имате възможност за извършване, отказване или отлагане на плащането.
Важно! При онлайн плащане с PayPal валутата на плащане е евро. Сумата за плащане е еквивалентна на тази в левове разделена на 1,96.

Log in with your credentials

Forgot your details?